اطلاعیه شماره ۲ هشتمین رقابت استارکاپ

 اطلاعیه شماره ۲ هشتمین رقابت استارکاپ

بیست روز تا هشتمین رقابت استارکاپ

به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در هشتمین رقابت استارکاپ می‌رساند، دبیرخانه رقابت به منظور تسهیل شرایط حضور در استارکاپ، ۱۰% تخفیف ویژه برای ثبت نام شرکت‌کنندگان دوره‌های پیشین رقابت استارکاپ در نظر گرفته است. با احتساب این تخفیف هزینه ثبت نام برای شرکت‌کنندگان دوره‌های قبل، ۱.۶۲۰.۰۰۰ تومان خواهد بود.

 

آخرین مهلت ثبت نام در استارکاپ ۱۴۰۲، پایان روز دوشنبه ۲۳ امرداد است و با توجه به ظرفیت محدود برنامه به کلیه علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند. هشتمین رقابت استارکاپ در روزهای ۲۶ و ۲۷ امرداد در کاروانسرای قصر بهرام واقع در پارک ملی کویر برگزار می‌شود.

 

اگر علاقه‌مند هستید که درباره نحوه برگزاری رقابت و بخش‌های مختلف آن اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد میکنیم که مجموعه مستندهای رقابت استارکاپ را در کانال یوتیوب مرکز نجوم آوا استار مشاهده کنید. در این مجموعه، اطلاعات کاملی از فرایند رقابت، سوالات بخش‌های مختلف و منابع پیشنهادی ارائه شده است.

 

روند کلی رقابت امسال همچون سال‌های گذشته است و اطلاعات تکمیلی درباره بخش‌های مختلف رقابت به زودی در اطلاعیه‌های آینده منتشر می‌شود.

 

با آرزوی موفقیت
دبیرخانه رقابت استارکاپ

 

ثبت نام در استارکاپ

برچسب ها :