اطلاعیه شماره ۲ هفتمین رقابت استارکاپ

اطلاعیه شماره ۲ هفتمین رقابت استارکاپ

به اطلاع علاقه‌مندان به شرکت در هفتمین رقابت استارکاپ می‌رساند، دبیرخانه رقابت به منظور تسهیل شرایط شرکت در استارکاپ برای همه علاقه‌مندان، با تامین بخشی از هزینه‌های تمام شده برای هر شرکت‌کننده، هزینه شرکت در مرحله دوم (حضوری) استارکاپ را ۲۰ درصد کاهش داد. با تغییر اعمال شده، هزینه شرکت در مرحله دوم ۶۵۰ هزار تومان خواهد بود.

 

علاوه بر این، برای ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان کمک‌هزینه ۵۰ درصدی شرکت در مرحله دوم رقابت استارکاپ در نظر گرفته شده است. علاقه‌مندان می‌توانند در قسمت توضیحات فرم ثبت نام تمایل خود برای بهره‌مندی از این کمک‌هزینه را همراه با رزومه‌ای کوتاه از سوابق و فعالیت‌های خود به علاوه دلیل/انگیزه استفاده از کمک‌هزینه، ذکر کنند. در صورتی که پیش از این فرم ثبت نام را ارسال کرده‌اید می‌توانید مجددا فرم را تکمیل کنید.

 

توجه داشته باشید که لازمه راه‌یابی به مرحله دوم (حضوری) استارکاپ، ثبت نام و پذیرفته شدن در مرحله اول (مجازی) رقابت است و بدون ثبت نام و شرکت در مرحله اول، امکان حضور در مرحله دوم رقابت به هیچ وجه وجود نخواهد داشت.

 

علاقه‌مندان تا پایان روز چهارشنبه ۱۹ امرداد فرصت ثبت نام در استارکاپ را دارند و مرحله اول رقابت در روز پنجشنبه ۲۷ امرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود. شرکت کنندگان در ابتدا کافی است که هزینه مرحله اول رقابت (۵۰ هزار تومان) را پرداخت کنند و در صورت پذیرفته شدن در این مرحله و راه‌یابی به جمع فینالیست‌های استارکاپ، پس از اعلام نتایج به مدت ۵ روز فرصت پرداخت هزینه شرکت در مرحله دوم را خواهند داشت. مرحله دوم رقابت در روزهای ۱۰ و ۱۱ شهریور در کاروانسرای قصر بهرام برگزار می‌شود.

 

ثبت نام در استارکاپ

 

اطلاعات تکمیلی درباره استارکاپ هفتم در برنامه رصدخانه آوا استار منتشر شده‌است و دیدن این برنامه و مطالعه کامل اطلاعیه شماره ۱ به کلیه شرکت‌کنندگان توصیه می‌شود.

 

با آرزوی موفقیت
دبیرخانه رقابت استارکاپ

برچسب ها :