اطلاعیه شماره ۳ هشتمین رقابت استارکاپ

اطلاعیه شماره ۳ هشتمین رقابت استارکاپ

تمدید مهلت ثبت نام و بخش جدید لانچ‌پد

 

با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شرکت در رقابت استارکاپ، دبیرخانه رقابت با افزایش ظرفیت برنامه، مهلت ثبت نام را تا پایان روز دوشنبه ۲۳ مرداد تمدید کرد. به دلیل محدود بودن ظرفیت جدید، به کلیه علاقه‌مندان پیشنهاد می‌شود که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

علاوه بر این، بنا به درخواست مخاطبان، دبیرخانه رقابت بخش جدید لانچ‌پد (سکوی پرتاب) را به استارکاپ هشتم اضافه کرد. هدف از افزودن بخش لانچ‌پد به رقابت استارکاپ، فراهم کردن امکان تجربه‌ای مشابه استارکاپ برای علاقمندان است. این بخش در کنار بخش آموزشی استارکاپ، می‌تواند شرکت‌کنندگان را برای دوره یا دوره‌های بعدی آماده‌تر کند. تمرکز اصلی این قسمت روی “آموزش” است تا “رقابت”.

 

لانچ‌پد برای علاقه‌مندانی است که می‌خواهند حضور در رقابت استارکاپ را تجربه کنند اما در شرایط آزمون و رقابت قرار نگیرند و بیشتر تجربه، دانش و مهارت خود را افزایش دهند. شرکت‌کنندگان لانچ‌پد در نقطه‌ای دورتر از رقابت اصلی مستقر می‌شوند. با توجه به تقدم آموزش در این بخش، راهنمایان بسته به صلاحدید، در کمک کردن به شرکت‌کنندگان برای پاسخ دادن به سوالات کاملاً آزاد هستند. لانچ‌پد از سه بخش تشکیل می‌شود: بخش کتبی، نقشه گنج، رصد.

 

اطلاعات تکمیلی درباره بخش جدید لانچ‌پد و کارگاه‌های آموزشی، در اطلاعیه‌های آینده منتشر می‌شود.

 

با آرزوی موفقیت
دبیرخانه رقابت استارکاپ

 

ثبت نام در استارکاپ

برچسب ها :