اطلاعیه شماره ۳ ششمین رقابت استارکاپ

اطلاعیه شماره ۳ ششمین رقابت استارکاپ

با استقبال بی‌نظیر شرکت‌کنندگان در رقابت استارکاپ و ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از سراسر ایران، ظرفیت بخش آموزشی تکمیل شد. با توجه به اتمام مهلت ثبت نام در بخش آموزشی و تکمیل ظرفیت، امکان ثبت نام جدید در این بخش وجود ندارد. اما علاقه‌مندان به شرکت در بخش رقابتی استارکاپ می‌توانند تا پایان روز دوشنبه ۱۵ شهریور در این بخش ثبت نام کنند.

زمان‌بندی و اطلاعات ورود به کارگاه‌ها از طریق پیامک به شرکت‌کنندگان ارسال می‌شود. همچنین اطلاعات مربوط به هر کارگاه، روزانه در کانال تلگرام استارکاپ قرار داده می‌شود. برای ورود به کارگاه‌ها دقت داشته باشید که نام کاربری (کد ملی) و رمز عبور (شماره موبایل) را حتما با صفحه کلید انگلیسی وارد نمایید. حساب کاربری شما با اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام ایجاد شده است و با همان کد ملی و شماره موبایل جهت ورود به کلاس اقدام نمایید. ورود به کارگاه، بلافاصله پس از ورود مدرس امکان‌پذیر است. شرکت کنندگان تنها به صورت آنلاین و در بازه زمانی اعلام شده می‌توانند در کارگاه حاضر باشند و امکان دسترسی به ویدیو کارگاه وجود ندارد.

در طول هر کارگاه یک پروژه تعریف می‌شود و شرکت کنندگان تا مهلت اعلام شده در کارگاه فرصت دارند پاسخ‌های خود را به اکانت تلگرام آوا استار (T.me/AvaStar_info) و یا ایمیل info@avastarco.com ارسال نمایند. شرکت کننده‌ای که بیشترین امتیاز را در پروژه‌ها کسب کند به عنوان نفر برگزیده بخش آموزشی اعلام می‌شود.

همانطور که در اطلاعیه‌های پیشین اعلام شد، رقابت استارکاپ ۱۴۰۰ به صورت مراحل یک بازی در منظومه خیالی لانیاکیا طراحی شده است. در روزهای آینده اطلاعات تکمیلی و جزئیات بیشتری از دنیای استارکاپ منتشر می‌شود.

برچسب ها :